بلاگ

پلتفرم جدید بلاک چین می تواند منشأ و مالکیت مروارید را ردیابی کند

بلاکچین در صنعت جواهرات

شرکت Pearls of Australia پلتفرم احراز هویت بلاک چین به نام “اولین جهان” ( world first ) را برای ردیابی منشأ و مالکیت مرواریدهای خود اعلام کرده است.

Provenance Proof یک پلت فرم بلاک چین است – با مشارکت شرکت دیجیتال Everledger – که می تواند با استفاده از فناوری دیجیتال غیر تهاجمی و غیر قابل تغییر بلاک چین، منشاء و مالکیت مرواریدها را از منبع تا بازار تعیین کند.

جیمز براون، مدیر عامل مروارید استرالیا توضیح داد که مشتریان به طور فزاینده ای از ویژگی های مروارید مانند اندازه، شکل، رنگ، درخشندگی و سطح آگاه هستند. او معتقد است که ویژگی‌های جدید برای مصرف‌کنندگان بسیار ارزشمند هستند.

این تکنولوژی شامل شفافیت پیرامون مبدا، جزئیات کانال عرضه از صدف مروارید در مزرعه تا بازار است. افشای هرگونه رفتار یا بهبود، پایداری و رویه‌های اخلاقی تامین‌کنندگان در کانال فروش، و فرصت انتقال مالکیت برای نسل‌های آینده است . این شرکت یک برنامه آزمایشی را با مجموعه ای از مرواریدهای ممتاز و منحصر به فرد آغاز کرده است که جزئیات ویژگی های مروارید مرئی و نامرئی را با استفاده از پلت فرم دیجیتال Provenance Proof ثبت می کند.

این پلتفرم اطلاعات را با استفاده از فناوری بلاک چین ثبت می‌کند که به خرده‌فروشان جواهرات و مصرف‌کنندگان نهایی امکان می‌دهد تا یک رکورد دیجیتال دائمی و تغییرناپذیر از داده‌ها و رویدادهای منحصربه‌فرد داشته باشند که توسط بیانیه منشأ پشتیبانی می‌شود. این داده های منحصر به فرد از طریق تلفن همراه یا رایانه قابل دسترسی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *